• 23:19  自販機でお水買ったら二個でてきた。とぅっとぅるー。
  • 18:11  大阪のまちを歩くのははじめてだったりする。とぅっとぅるー。
  • 17:26  しかしあの国勢調査はwとぅっとぅるー。
  • 15:54  じーくぎおん。とぅっとぅるー。
  • 14:12  しっているのか、らんでん。とぅっとぅるー。
  • 13:56  こんなところでつたない仏語がやくだつとわ。。とぅっとぅるー。
  • 12:02  本当に午後には雨降るのだらうか。とぅっとぅるー。
  • 08:03  らんでんさが、ろまんしんぐさが。とぅっとぅるー。
  • 07:41  うじゅ券、乗り放題じゃない、、だと?とぅっとぅるー。
  • 06:33  今日こそはブラックにありつきたい。とぅっとぅるー。
  • 06:21  かたこった、ぱんなこった。とぅっとぅるー。

Powered by twtr2src