• 11:38  しむーそがついに到着っ。とぅっとぅるー。
  • 08:03  sp mode更新は9時からとな。とぅっとぅるー。
  • 01:15  二回しか味わえないのは人類にとって多大なる損失かとっ。 QT @chu2jo: てらしー&ひーちゃんのトークが和みすぎて困る。何だこの癒し空間。  [in reply to chu2jo]
  • 00:43  冬将軍、豆腐屋説。とぅっとぅるー。
  • 00:41  今頃峠を攻めているのでしょうか、溝落としなどしながら。とぅっとぅるー。
  • 00:40  そろそろ寒さも峠を越えそうとな。とぅっとぅるー。
  • 00:27  nmkwタウンことsngwにて。 とぅっとぅるー。
  • 00:06  次の学会、気を付けるべきでしょうかw QT @aki_room: @k_tar 日本海を渡る際には十分に気をつけてください。あと、仙台付近も危ないです。  [in reply to aki_room]
  • 00:01  社長のみなさん、ry とぅっとぅるー。
  • 00:00  にがつー。とぅっとぅるー。

Powered by twtr2src