• 23:07  世間的にはあしたで今週おわりなんか。とぅっとぅるー。
  • 20:32  さすが肉の日、2月9日だけにっ。QT @december1928: 生肉生肉。
  • 16:53  息白いわはー。せつなさをなかになんとやら。とぅっとぅるー。
  • 15:13  novikov先生。。とぅっとぅるー。
  • 15:11  wwwwwwwっと草が生えてるところにzを投入してwess-zumino-wittenにしちゃる。そんなnonabelian bosonization. とぅっとぅるー。
  • 12:49  ひさびさにakiちゃんが登場してなごむなど.http://bit.ly/50URn8 *否定せず*
  • 07:33  結局雪だの雨だのはどうなっちょるんやろうか。とぅっとぅるー。
  • 02:42  机、ドイツ語でてぃっしゅ、千和犬、ちわちわ。とぅっとぅるー。
  • 02:41  けた欲すほっすほっさん!とぅっとぅるー。
  • 02:39  あるいは鮭のにくなど。とぅっとぅるー。
  • 02:38  そういや今日、にくの日ではござらぬか。積極的になまにくの摂取を心がけるなり。とぅっとぅるー。
  • 02:31  えぇと、これはくらいしすですかにゃ。とぅっとぅるー。
  • 02:25  フリージングされたところが徐々に解凍される時間。とぅっとぅるー。
  • 02:24  牛乳の枯渇という悲劇に見舞われるの巻。とぅっとぅるー。
  • 01:28  シリトド、マシリト。とぅっとぅるー。
  • 01:08  いいんじゃないっ. *否定せず*

Powered by twtr2src