• 21:13  あるあるwwwwww QT @december1928: ミューレモバイル対応してないとかwww  [in reply to december1928]
  • 14:14  知人の本が本屋に並んでいたのでうっかり購入の巻。とぅっとぅるー。
  • 14:08  サークルに勧誘され続けて幾星霜。今年もされましたの巻。とぅっとぅるー。
  • 02:53  かぱw とぅっとぅるー。
  • 02:51  さかさかあかす。とぅっとぅるー。
  • 02:31  妖怪大戦争のテーマwとぅっとぅるー。
  • 01:43  しゅみしゅみらくしゅみ。とぅっとぅるー。
  • 01:27  さすがこの男のきもいうごきは映像にはえますな。とぅっとぅるー。
  • 01:18  ほいーるどとらんすふぉーまてぃぶわんまんおーけすとら!とぅっとぅるー。
  • 01:05  あれ一年経ってるんか。。とぅっとぅるー。
  • 01:05  まくろす被りあるあるwwwwwwwwwとぅっとぅるー。
  • 01:02  やんぐなお時間。とぅっとぅるー。
  • 00:48  ていうかタイトルがまだしっくりこないのがよくない。とぅっとぅるー。
  • 00:48  とりあえず新しい論文のtex fileをつくりました。今回はちょっち長くなるかどうか。とぅっとぅるー。

Powered by twtr2src