• 15:17  かなざわなのかはなざわなのか. *否定せず*
  • 14:55  はないろ"神"放送局. *否定せず*
  • 10:00  新ルートを開拓するなど。とぅっとぅるー。
  • 08:08  どっちなの、ちぇげぶ的には。とぅっとぅるー。
  • 01:10  ていうかbifundamentalがあればいいのんか。とぅっとぅるー。
  • 01:07  さてりんでびるーく。とぅっとぅるー。
  • 00:51  曲芸滑りー。とぅっとぅるー。
  • 00:48  あたまのなかのちっちゃいシリーズ。とぅっとぅるー。
  • 00:47  はぅー的なおやじとな。とぅっとぅるー。
  • 00:40  ごちゃ天災。とぅっとぅるー。
  • 00:38  二時間しかもたない加湿器wとぅっとぅるー。
  • 00:36  ohg氏のみですか、もったいないですな。とぅっとぅるー。
  • 00:35  5d N=2* theoryでgeneric betaの結果、どっかに載ってないかなかな。とぅっとぅるー。
  • 00:32  やぶきやぶくやぶるとき。とぅっとぅるー。
  • 00:29  全コーナー。。ごくり。とぅっとぅるー。
  • 00:28  そいやー、とらぶってるれいでぃおきかねば。とぅっとぅるー。
  • 00:14  セロリ状態。とぅっとぅるー。

Powered by twtr2src